HTML

Lada Racing Dömsöd

Lada építés ezerrel meg szépítés meg minden, ja és YESS!!!

Friss kommentek

  • Somos Nadin: @ennerr: Tisztelt Eladó! Érdeklődnék a Lada logos medállal kapcsolatban. Karácsonyi ajándéknak s... (2015.11.20. 13:39) .
  • _Raz: mi egyszerű, boltban kapható ragasztót használtunk(márkát most nem mondok). az egészhez csak türel... (2010.04.12. 17:59) Flokkolás
  • Raz: Helló A hirdetés sajnos már nem aktuális, minden el lett adva, tévedésből nem lett törölve. Elnéz... (2008.10.21. 19:30) sinx hirdetése
  • tamás: kirájoldal (2008.05.31. 18:17) ameddig nem lesznek képek...
  • Fecó: Üdv.kedves barátom.Majd ha Teis építesz magadnak egy gépet,ami valjuk be sajnos nem egy egyszerű d... (2008.02.29. 21:50) sorry

bemutatkozás...

2007.08.01. 22:53 Raz



























Sinx:
Helló! Józsinak(Sinx) hívnak és 1988ban születtem itt salgótarjánban. Az  autóversenyekre már kisgyerek koromban is jártam ki néha, de komolyabban a dolog olyan másfél 2 éve érdekel, és utána kezdtem el versenyezni én is. A szerelést többnyire magamnak végzem, szeretek szerelni és mindent meg is csinálok rajta, amit kell, kivéve, amihez speciális gépek kellenek(könnyítés, síkolás,hengerfúrás, stb.).Szeretném sokáig folytatni az autóversenyzést, ugyanis szponzorok nélkül nehezen megy(de ezt szerintem tudja mindenki, aki versenyez), de remélem mielőbb találok szponzort, és tovább birom fejleszteni a versenyautót, illetve a másik körlámpást is megbirom építeni, és szeretnék vele sok kupát nyerni. Mindenkinek jó autóépítést és jó hejezéseket kivánok!

Nina:
      ****SINXTESO****       üzenete:
császtok:D
      Mike       üzenete:
nah irj Ninárol is egy ugyan ilyen bemutatkozást :D
      Mike       üzenete:
azaz mutasd be :D
***·Л·А·Д·А·*** A Rallysport olyan,mint a sakk...csak nincs idő két... (nem vagyok gépnél!!!) üzenete:
:D

      ****SINXTESO****       üzenete:
tesó, te mé nem írsz?XD
***·Л·А·Д·А·*** A Rallysport olyan,mint a sakk...csak nincs idő két... (nem vagyok gépnél!!!) üzenete:
kabbe...tessék,be lett mutatva röhög
***·Л·А·Д·А·*** A Rallysport olyan,mint a sakk...csak nincs idő két... (nem vagyok gépnél!!!) üzenete:
tod,hogy én ijeneket nem írok
      Mike       üzenete:
XD én kiteszem ezt is XD
***·Л·А·Д·А·*** A Rallysport olyan,mint a sakk...csak nincs idő két... (nem vagyok gépnél!!!) üzenete:
bármit,de magamról utálok
      ****SINXTESO****       üzenete:
nem toom én őt úgy bemutatni honnan tudjam mióta szereti a rallyxt meg ijenekXD
      ****SINXTESO****       üzenete:
írjá má valamit te is more, nem halsz beleXD
***·Л·А·Д·А·*** A Rallysport olyan,mint a sakk...csak nincs idő két... (nem vagyok gépnél!!!) üzenete:
mióta vazze?köjök korom óta
***·Л·А·Д·А·*** A Rallysport olyan,mint a sakk...csak nincs idő két... (nem vagyok gépnél!!!) üzenete:
szopódjá le röhög
      ****SINXTESO****       üzenete:
igen... röhögg
      ****SINXTESO****       üzenete:
Nina vagyok! szeretem a ladákat és a rallyt! 6 döglöttlónyi erő van bennem! a hejnekent is szeretem! szponzorokat keresek, és rallyzni akarok! és meg is van a 4 mondat! sőt még több is! ezzel még eggyel több lesz! nah, jó mindent mindenkinek! lám-lám, még má 2 mondattal többlett, nem 4! hy all!
      ****SINXTESO****       üzenete:
tessék mike! röhögg

ő nem Nina:























(kizárásos alapon ő Sinx)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ladaracing.blog.hu/api/trackback/id/tr92130404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raz 2007.08.01. 23:17:47

most jut eszembe lehetett volna a ti részetek neve a "zártosztály" is :D
süti beállítások módosítása