Szval...Eltávolítottunk minden,a motorhoz nem odaillő tárgyat-ugye,nem kell sorolnom,mik voltak azok?-,de persze a munka komolyságát+őriztük,amit a képek is bizonyítanak :D
A motor kiemelése kis nehézséget okozott,talán szó szerint is,mivel bennem annyi erő volt,mint 6 lóban...6döglött lóban:D De,+oldottuk,az a lényeg.A motort szétkapni,aránylag zökkenőmentes volt.Aránylag:D
A meglepetés a motor szétszedésekor ért.Kb:2centi olajkoksz volt mindenhol,ami nem kis munkába telt letakarítani.De a hideg zsíroldó csodákra képes,és persze a gőzborotva(Mike beleszerkeszt:"strííímóóóó XD") is :D Arról nem beszélve,hogy okos ember lévén,kesztyű nélkül használtuk,ami okozott némi sérüléseket :D Szval,csak okosan,és kesztyűben :D
Miután mindent eltávolítottunk,hogy hozzáférjünk a főtengelyhez,kibányásztuk,a lendkereket is,és a hengerfellyel együtt,szatyorba raktuk,és útra keltünk vele,Hitler mesterhez.Nem gondolni semmi rosszra,így hívják a mester bácsit,aki majd a könnyítést,és a síkolást végzi majd.Hozzáfűzöm,eléggé kicseszett velem,mert péntekre úgy terveztünk,hogy már a felujított szívvel fog ketyegni az autó,de sajnos,nem...Keddre igérte,hogy kész lesz.

A fő alkatrészek hiányában,most csak a szépítkezést tudjuk csinálni.Helyesebben,Sinx csinálja a festés részét,mert ő a mester benne :) A szelepdekli,és a légszűrőház,arany színt kapott,még a motorblokk,"vízmű"kék színt,a karter ezüst lett :) Nagyon baba lett,de jobb szeretném már teljes egészében látni:)

Röviden ennyi,a következő beszámoló,majd a motor visszarakása után lesz,de majd csak ha be is indul:) (Mike beleszerkeszt 2. : na azé nemkéne ennyire elrakni :))
Nina