08.01.Végre hozzákezdtünk a motor eltávolításához,amire 4-5hónapja készültünk.Hát igen!Lelkiekben is fel kellett készülni:D
Szval...Eltávolítottunk minden,a motorhoz nem odaillő tárgyat-ugye,nem kell sorolnom,mik voltak azok?-,de persze a munka komolyságát+őriztük,amit a képek is bizonyítanak :D
A motor kiemelése kis nehézséget okozott,talán szó szerint is,mivel bennem annyi erő volt,mint 6 lóban...6döglött lóban:D De,+oldottuk,az a lényeg.A motort szétkapni,aránylag zökkenőmentes volt.Aránylag:D
A meglepetés a motor szétszedésekor ért.Kb:2centi olajkoksz volt mindenhol,ami nem kis munkába telt letakarítani.De a hideg zsíroldó csodákra képes,és persze a gőzborotva(Mike beleszerkeszt:"strííímóóóó XD") is :D Arról nem beszélve,hogy okos ember lévén,kesztyű nélkül használtuk,ami okozott némi sérüléseket :D Szval,csak okosan,és kesztyűben :D
Miután mindent eltávolítottunk,hogy hozzáférjünk a főtengelyhez,kibányásztuk,a lendkereket is,és a hengerfellyel együtt,szatyorba raktuk,és útra keltünk vele,Hitler mesterhez.Nem gondolni semmi rosszra,így hívják a mester bácsit,aki majd a könnyítést,és a síkolást végzi majd.Hozzáfűzöm,eléggé kicseszett velem,mert péntekre úgy terveztünk,hogy már a felujított szívvel fog ketyegni az autó,de sajnos,nem...Keddre igérte,hogy kész lesz.
A fő alkatrészek hiányában,most csak a szépítkezést tudjuk csinálni.Helyesebben,Sinx csinálja a festés részét,mert ő a mester benne :) A szelepdekli,és a légszűrőház,arany színt kapott,még a motorblokk,"vízmű"kék színt,a karter ezüst lett :) Nagyon baba lett,de jobb szeretném már teljes egészében látni:)
Röviden ennyi,a következő beszámoló,majd a motor visszarakása után lesz,de majd csak ha be is indul:) (Mike beleszerkeszt 2. : na azé nemkéne ennyire elrakni :))
Nina
Motorgenerál,avagy a két profi dolgozik!
2007.08.06. 20:35 Raz
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://ladaracing.blog.hu/api/trackback/id/tr3133843
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
rev 2007.08.07. 18:30:12
emelgethettetek volna az en motoromat gec :D
ma is szoptam vele egy sort, kicsereltem a vizpumpat. de nem ám hogy kitekerem, azt orulok. minden letezo dolog ra volt csavarozva.
ugy kezdodott, hogy a fele csavar a szervopumpa tarcsaja mogott volt, 83 kulonfele crowa nyak meg csuklo meg hosszabbito meg mindenfaszom kellett. aztan hoppa dejo modon rajottem, hogy le kell szedni a generatort, a szervopumpat meg a gyujtastrafot is, ami a blokkon volt. ujra 54 elerhetetlen csavar. aztan elkezdtem rangatni az egesz konzolt
tepem fel oraja, erre eszvereszem, h az intercooler also csove ra van csavarva a konzolra. nem kicsit voltam ideg, a masikon nem volt :D aztan meg desszertkent a fotengely szijtarcsajat is le kellett venni, h ne legyen olyan egyszeru a dolog. nesze neked vizpumpa..
ma is szoptam vele egy sort, kicsereltem a vizpumpat. de nem ám hogy kitekerem, azt orulok. minden letezo dolog ra volt csavarozva.
ugy kezdodott, hogy a fele csavar a szervopumpa tarcsaja mogott volt, 83 kulonfele crowa nyak meg csuklo meg hosszabbito meg mindenfaszom kellett. aztan hoppa dejo modon rajottem, hogy le kell szedni a generatort, a szervopumpat meg a gyujtastrafot is, ami a blokkon volt. ujra 54 elerhetetlen csavar. aztan elkezdtem rangatni az egesz konzolt
tepem fel oraja, erre eszvereszem, h az intercooler also csove ra van csavarva a konzolra. nem kicsit voltam ideg, a masikon nem volt :D aztan meg desszertkent a fotengely szijtarcsajat is le kellett venni, h ne legyen olyan egyszeru a dolog. nesze neked vizpumpa..
Raz 2007.08.07. 20:55:41
vazz :D komoly
ezért jobb a lada XD
ezért jobb a lada XD