Lássuk csak akkor mivel is tartozom pontosan.
Valahol ott hagytuk abba, hogy belekerült a motor. Nos a beindítás nem volt egy egyszerű művelet. Az első probléma a hengerfejjel volt. ez bele került pár liter olajba, meg egy új hengerfejbe mire sikerűlt kijavítani. Na és persze nagy köszönet legföbb technikai segítönknek és lada guru, az-az a műszaki zsenik közt is egyik legprofibb Tomónak.
Miután a motor már üzemelt, végre sorra került a festés. Mint már korábban említettem, ez nem lett olyan tökéletes mint amit vártunk. De attól függetlenűl nagyon jó lett :)
És mivel az alapfestés magában nem elég, mutatok pár képet a lada logo készítésről.
és íme a kész autó :)
---SPECIAL THANKS!!!---
Móninak a sponzorálásért!
Orosz Istinek a pályáért,a rendezésért és legfőképp a kábelezésért!!!
Mihalik Janikának és Tomónak a technikai és eszközbeli támogatásért, és az alkatrész beszerzésért!
Sebinek és Bécinek másnéven az Aljas Motorsportnak a sok segítségért!
Kiss Gergőnek is köszönet a segítségért!
Gyökeres Bencééknek a helyszini jelentős közreműködésért!
"Fecó üzenete:
neked is köszönet a sok segítségért"
:)
Móninak a sponzorálásért!
Orosz Istinek a pályáért,a rendezésért és legfőképp a kábelezésért!!!
Mihalik Janikának és Tomónak a technikai és eszközbeli támogatásért, és az alkatrész beszerzésért!
Sebinek és Bécinek másnéven az Aljas Motorsportnak a sok segítségért!
Kiss Gergőnek is köszönet a segítségért!
Gyökeres Bencééknek a helyszini jelentős közreműködésért!
"Fecó üzenete:
neked is köszönet a sok segítségért"
:)