HTML

Lada Racing Dömsöd

Lada építés ezerrel meg szépítés meg minden, ja és YESS!!!

Friss kommentek

  • Somos Nadin: @ennerr: Tisztelt Eladó! Érdeklődnék a Lada logos medállal kapcsolatban. Karácsonyi ajándéknak s... (2015.11.20. 13:39) .
  • _Raz: mi egyszerű, boltban kapható ragasztót használtunk(márkát most nem mondok). az egészhez csak türel... (2010.04.12. 17:59) Flokkolás
  • Raz: Helló A hirdetés sajnos már nem aktuális, minden el lett adva, tévedésből nem lett törölve. Elnéz... (2008.10.21. 19:30) sinx hirdetése
  • tamás: kirájoldal (2008.05.31. 18:17) ameddig nem lesznek képek...
  • Fecó: Üdv.kedves barátom.Majd ha Teis építesz magadnak egy gépet,ami valjuk be sajnos nem egy egyszerű d... (2008.02.29. 21:50) sorry

Motor a ladába

2007.07.16. 00:13 Raz

Lassan rendszert csinálok ebből és másokkal íratok beszámolót :D, íme egy újabb esemény, aminek a beszámolóját most Fecónak köszönhetjük.

" Kakaóscsiga üzenete:
először is segítséget kellett volna szereznem,de az egész faluban nemtaláltam 1 árva lelket sem:D
Kakaóscsiga üzenete:
aztán rászántam magam,és elkeztem a nagy műveletet egyedül"


















"Kakaóscsiga üzenete:
előkészítettem a motorbeemeléshez az eszközöket,mint pl:motorkiemelő állvány,ami jelen esetben motorbeemelő állványként üzemelt:D
Kakaóscsiga üzenete:
aztán az emelő szerkezetet,és magát a motort
Kakaóscsiga üzenete:
azután megfelelő kötelekért rohangáltam a szomszédba
Kakaóscsiga üzenete:
Gabibá adott nékem biztonsági övet"














"Kakaóscsiga üzenete:
felemeltem a motort,és itt besz*ptam a nagy f*szt,mert nemtudtam eléggé felemelni
Kakaóscsiga üzenete:
akkor vissza az egész
Kakaóscsiga üzenete:
akkor raktam az állvány alá téglákat,így már 1 fokkal jobbnak tűnt a dolog
Kakaóscsiga üzenete:
felemeltem mégegyszer,de kiderűlt,még ígysem elég
Kakaóscsiga üzenete:
akkor megint vissza"
















"Kakaóscsiga üzenete:
szereztem gerendákat,még aztis alápakoltam,na ígymár tökéletes volt
beleemeltem a motort,de sajnos egyedül nemtudtam rácsusztatni a nyelestengelyre
ekkor jött a nagy segítség,egy helybéli autocrossos haver,Nácika (alias Kabala) ő simán megcsinálta nekem.utána márcsak pakolgattam rá az apróságokat."
















3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ladaracing.blog.hu/api/trackback/id/tr96118611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rev 2007.07.22. 02:24:00

hat ha nalunk is ilyen konnyen ki lehetne szedni a motort, de nem, fogunk vele szopni mint a picsa :D

Raz 2007.07.22. 12:49:37

hát a két motrot nem lehet összehasonlítani :D
ha kell segítség szívesen felmegyünk! :)

rev 2007.07.23. 00:01:06

jolvan, hetvegere kesz lesz a garazs, aknaval, villannyal meg mindennel, valszeg akkor nekilatunk, lehet hajtokarcsapagyas.
süti beállítások módosítása